REKLAMA
Znaleziono 9673 wyników
inwestycja
Pokaż inwestycję
Brzeska 23
Wrocław, Brzeska 23
inwestycja
Pokaż inwestycję
Siemieńskiego 9
Wrocław, Siemieńskiego 9
inwestycja
Pokaż inwestycję
Łukasińskiego 15A
Wrocław, Łukasińskiego 15A
inwestycja
Pokaż inwestycję
Łukasińskiego 15B
Wrocław, Łukasińskiego 15B
inwestycja
Pokaż inwestycję
Podwórcowa 11
Wrocław, Podwórcowa 11
inwestycja
Pokaż inwestycję
Otwarta 13
Wrocław, Otwarta 13
inwestycja
Pokaż inwestycję
Kasprowicza 16
Wrocław, Kasprowicza 16
inwestycja
Pokaż inwestycję
Ptasia 15
Wrocław, Ptasia 15
Kleczkowska 1Binwestycja
Pokaż inwestycję
Kleczkowska 1B
Wrocław, Kleczkowska 1B
inwestycja
Pokaż inwestycję
Nowowiejska 86
Wrocław, Nowowiejska 86
inwestycja
Pokaż inwestycję
Wyszyńskiego 112
Wrocław, Wyszyńskiego 112
inwestycja
Pokaż inwestycję
Sienkiewicza 100
Wrocław, Sienkiewicza 100
inwestycja
Pokaż inwestycję
Piastowska 48
Wrocław, Piastowska 48
inwestycja
Pokaż inwestycję
Szczytnicka 28
Wrocław, Szczytnicka 28
Centrum handlowo-rozrywkowe Westfield Mokotów z nowymi najemcamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowo-rozrywkowe Westfield Mokotów z nowymi najemcami
Z końcem lata centrum Westfield Mokotów poszerzyło swoją ofertę o różnorodne propozycje. Na Mokotów powróciła m.in. ceniona polska marka La Mania, która zaprasza do swojego flagowego salonu. To jednak nie jedyna nowość, którą w ostatnim czasie zaskakuje Westfield Mokotów.
Do grona najemców centrum handlowego Westfield Arkadia dołączył ukraiński koncept modowy Kapsulaartykuł
Pokaż artykuł
Do grona najemców centrum handlowego Westfield Arkadia dołączył ukraiński koncept modowy Kapsula
Do grona najemców centrum handlowego Westfield Arkadia dołączyła marka Kapsula, zrzeszająca ukraińskich projektantów. W przestrzeni swojego pop-up store’u, który dla klientów Westfield Arkadia dostępny będzie do 1 października, Kapsula oferuje ubrania i dodatki. Większość kolekcji to edycje limitowane.
Globalna marka UNIQLO przekształaca warszawski pop-up w pełnowymiarowy sklepartykuł
Pokaż artykuł
Globalna marka UNIQLO przekształaca warszawski pop-up w pełnowymiarowy sklep
Marka UNIQLO ogłosiła plany przekształcenia swojego sklepu pop-up w stałą, pełnowymiarową lokalizację. Sklep usytuowany w Wars Sawa Junior zwiększy powierzchnię z 800 mkw. do około 1420 mkw. Zaoferuje nowym i stałym klientom wzbogacone doświadczenie zakupowe. Rozpoczęcie prac budowlanych zaplanowe jest na 20 stycznia.
GTC finalizuje sześć umów najmu w biurowcu Globis Wrocławartykuł
Pokaż artykuł
GTC finalizuje sześć umów najmu w biurowcu Globis Wrocław
GTC, wiodący inwestor i zarządca nieruchomości komercyjnych, podpisał cztery nowe umowy najmu oraz dwie przedłużające współpracę w biurowcu Globis Wrocław. W transakcjach zawartych w pierwszej połowie 2025 roku wynajęto łącznie ponad 2 100 metrów kwadratowych powierzchni. Wśród najemców budynku są firmy z sektorów e‑commerce, technologii, prawa, beauty, marketingu i nieruchomości.
Cmentarz komunalny, ul. Ibn Siny Awicennyinwestycja
Pokaż inwestycję
Cmentarz komunalny, ul. Ibn Siny Awicenny
Wrocław
Kameleoninwestycja
Pokaż inwestycję
Kameleon
Wrocław, Stare Miasto
dostępna powierzchnia
4000 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
55.00
REKLAMA